Steinkjerfestivalen – markedsføring gjennom året

I de siste årene har vi jobbet tett på Steinkjerfestivalen og hjulpet til med tradisjonell annonsering, sosiale media og innholdsmarkedsføring.

 

De frivillige er en viktig del av Steinkjerfestivalen. Det laget vi en innholdssak på før festivalen i 2022.

 

I flere år har Trønder-Avisa vært sponsor for Steinkjerfestivalen. I de siste årene har vi i TA Kreativ bidratt med markedsføring, rådgivning og innhold til sosiale media.

 

LES INNHOLDSSAK OM STEINKJERFESTIVALENS FRIVILLIGE

 

Dette gjør vi:

Vi bidrar med markedsføring av Steinkjerfestivalen gjennom hele festivalåret. TA Kreativ utarbeider en kommunikasjonsplan for hele året, produserer innhold og har ansvar for festivalens Facebookside. Vi lager annonsering i sosiale medier, som Facebook, Instagram, Google, YouTube og Snapchat, bannerannonsering og jobber aktivt med eksterne systemer, som CRM-verktøy og markedsaktiviteter.

 

 

Steinkjerfestivalen stream

Under annerledesåret 2020 gjennomførte Steinkjerfestivalen en egen streamingfestival. Vi bidro med publiseringsverktøy for gjennomføring av festivalen, kommunikasjon og markedsføring av Steinkjerfestivalen Stream, samt arbeidet med verktøy som skapte engasjement blant de mange tusen som lagde festivalstemning hjemme hos seg selv.